Üzemeltető: Blogger.
RSS

Csomagolás

Ötletek, hogy hogyan lehet becsomagolni az ajándékokat


georgina:
Előző évben natur papírba csomagoltam, és fahéj rudakkal, szárított narancskarikákkal, csillagánizsokkal, stb. díszítettem, csak azokól sajnos nincs képem!
Angela30:
Az ajándékcsomagolással kapcsolatban tegnap eszembe jutott valami. Én évekkel ezelőtt vettem egy jó nagy darab karácsonyi mintás anyagot és zsákokat varrtam belőle az ajándékoknak, megkötőt is varrtam rájuk. Nagy sikert arattam vele a családban. Úgy gondoltam, hogy aki szeretné megtartja és használja másra, aki nem, az visszaadja. De vissza szokták adni, nehogy jövőre zsák hiányában ne kapjanak ajándékot. Az anyagból most is van még, de direkt azért is vettem ilyen sokat, mert az ajándékok méretei azért évről-évre változnak, így nem minden évben tudom mindet használni és mindig varrnom is kell hozzá néhányat. Ez az alapötlet, aztán lehet sokféleképpen variálni: pl. patchwork, vagy rá horgolt figura, minta, hímzés, gyöngy stb. Ezek aztán biztosan nem kerülnek szemétbe, így vagy úgy tovább lesznek használva.

Majkati:

Borcsamama:
Ajándéktasak akár papírból is
Ajándékkísérők:

lacane:


Rea73 natúr csomagolásai:


Sziga mézeskalácsokat csomagolt az alábbi üvegekbe
meg az idei sütitartó üvegek:


Merc:
fültisztító pálcából készültek tavaly a borítékba a képeslapok mellé szánt díszeink, a gyerekek dekorálták, ezt a fajta fültisztító a nem szeretem, de anno kaptunk ilyet valamelyik gyerek születésekor valahonnan, valakitől, lassan elfogy - festeni is szoktunk vele:)))
szintén a képeslapok mellé kerültek, meg mézesek mellé a fenyőfákkal együtt:



0 comments:

Megjegyzés küldése