Üzemeltető: Blogger.
RSS

Mézeskalács alkotások

Babrada alkotásai:


timi30 mézestálja:
A tálkát úgy csináltam,hogy kicsi saválló tálkát (csokit szoktam benne olvasztani
gőz felett)sütőlapra fordítottam és bekentem olajjal.Ráterítettem a mézestésztát és a tál pereménél körbevágtam,közben rásimítottam a tésztát
gyűrődésmentesen.Így kell kisütni.Ha kisűlt óvatosan emeld le a tésztát a tálkáról.
Talpának kiskarikát sütöttem és írókával ragasztottam rá.


hugi-83


Sün alkotásai:

kissniki:
mézesből készült kép, a végén celofánba csomagoltam raffiával megkötöttem éspát naracskarika+fahéj lógott a raffiára fűzve.


Marcsux:


Banyoc@:

Madandy mézesei:
vanko.ili:


Zsike-f

Boboki

Csitar mézesbirodalma:



TSE mézesei:

Szisszka, kisfia díszítette:

barca:

liventa:

litlecat:

Pogikata:


Sil78:

lacane:

TSE:

Rea73:

0 comments:

Megjegyzés küldése