Üzemeltető: Blogger.
RSS

Ajándékötletek képekben (vegyes)

Madandy szappanjai:

Buburuza filc neszeszerei:

és receptfüzete:

alméejane cserépmézik:
a felső cserépbe szaloncukrot, kicsi cukorkacsomagot, vagy akár mécsest is lehet tenni
Házi készítésű manóteke - zászlórúd, akrilfesték, barkácsfilc, zseníliadrót  felhasználásával .- a golyó készíttetése egyenesen kalandos volt :)
Karácsonyi dominó - Angyallány köszönöm önzetlen segítségedet, így sikerült....
+ a képen egy állatkás képekből összeállított memóriakártya  is látható, kis lapocskákra dekopáltam őket...

Karácsonyi memóriakártya (erdélyi sodrófát- két vége nyeles- szeleteltettem fel 1 cm-es korongokra)
Gondolatlekvár, mindenféle idézettel
elkészítése:
Keress és gyűjtögess jó sok idézetet, aminek a barátaid örülnének. Szerkeszd meg, nyomtasd ki színes lapokra. 
( Gyűjteményemet szívesen feljánlom annak, aki kéri! )
Vád fel őket csíkokra. Ha kevés időd van, négyrét hajtogasd  ösze őket.
Az ügyesebbek quilling technikával akár sziveket is készíthetnek belőle.
Na  a nehezén túl vagyunk.
Utána keressél kisebb méretű üvegeket a spájzban (ugye nekünk mindig van, mert nem dobunk ki semmit), áztasd le róluk a bolti címkét (olvastam jó ötleteket itt az áztatásra -nekem a sima mosószeres víz jött be, + a makacs ragasztófoltokat acetonnal takarítottam le róluk), szárítsd ki őket.
Töltsd meg  az idézetekkel, ragassz rájuk öntapadós  címkét -lehet papírboltban kapni  (ezt is szerkesztettem magamnak).
Tetejére tegyél karácsonyi szalvétát vagy karácsonyi anyagból szabj ki cikcakk ollóval köröket, kösd meg szalaggal, tehetsz mellé tujaágat, fenyőágat, vagy kicsi karácsonyfadíszeket is. 




a1g1i1 karácsonyi szappanjai "adventi" illattal:

1citka szappanjai:
Alapreceptet írok amivel a rozmaringos(trapéz alakú)és a kövirózsás(zöld) készült. 
120gr NaOh
324gr folyadék
250gr kókuszolaj
200gr pálmavaj
150gr olívaolaj
250gr napraforgó olaj
5 ml illóolaj
A kövirózsásnál én folyadék helyett egy doboz joghurtot használtam, míg az olivaolaj egy részét ricinusolajjal helyettesítettem(jobban táplál). A lugot összevegyitettem a folyadékkal, amig ez készült az olajakat megmelegitettem majd jött a turmixolás. Végül utánuk küldtem egy üvegcse teafa olajat(fertőtlenitő) és amikor már majdnem kész volt a ketté öntöttem és az egyik felébe tettem egy megmosott kövirózsát h zöld legyen(amugy a kövirózsának is jó hatása van a bőrre).
A rozmaringosnál rozmaring teát főztem és száritott rozmaringot szórtam bele, a sárga répapüré-körömvirágos, tökmagolajas. Az picit macerásabb 



banyoc@:
gipszkép

Sziga:
autóváros kartonból
sütitartó üvegek


Zumike02:

Reni007:

timi30:

liventa:



Internetről:
és ami kell hozzá:
- fekete-fehér fotó
- növényi olaj
- levendula
az olaj megvédi a fényképet, és különleges régies hangulatot ad a sárgás árnyalatával.. a levendula pedig egy kis illatot



A formába, tökmagokat dugdostak, majd lefestették, vagy lefújták zöldre,
kapott pár masnit, egy kis havat (só, cukor is megteszi szerintem, nem kell a drága hóspray vagy hópaszta), s máris kész egy mécsestartó.
Vagy fenyőfadísz, amit a képen is láttok.


0 comments:

Megjegyzés küldése