Üzemeltető: Blogger.
RSS

Karácsonyi falvak :-)

És a nagy gyűjtemények egy helyen :-)
Egy kis kedvcsináló videó: http://www.youtube.com/watch?v=Et0sZ_fALG8

Valaki kérdezte, hogy hol lehet kapni karácsonyi faluba való figurákat, egy biztos lelőhelyet tudok, a Váci utcai Philanthia virágbolt,szeptemberben ott vettem egy mézeskalács-árus bódét.

Igaz, itt horror áron van minden, de gyönyörűségesek.
Amit én vettem, az talán a legolcsóbb volt, 3500 körül, de alig 10 centi az egész.
És tavaly a Kikában láttam, igaz ott a komplett falukra voltam rákattanva, így arra nem emlékszem, hogy külön figurák is voltak-e.


georgina112:



Eira:

Bridzso falva:


Démétér falva:


nonamona falva:

banyoc@:


barca:

piripanna:

Sil78, újdonsült, fórum által "megfertőzött" falus :-) :

Angela30 papírfaluja:

Tavasz68:

bridzso:

töpike:
Tehát! 
60x80cm-es alap, ami 5cm-es léckeret, rajta 4mm-es préselt vagy rétegelt falemez.
A hegy: Tűzépen kapható műanyag szigetelőanyag, kékes színe van. Nem jó a hugarocel, mert nem jól faragható a golyócskák miatt amiből van préselve.
A habszivacsból 4és 8cm vastagságú kapható. Ha magas hegyet akarsz duplán ragasztod már faragva, ha laposabb is elég akkor elég egyet kifaragni és azt fölragasztani az alapra.
A tó: az alapra csak festve van és a műhavat egy spaklival a tó szélére kikotortuk. Olyan mintha egy igazi tó jegéről lekotorták volna a havat!
Ennyire egyszerű, ne spirázd túl!


litlecat:

TCS:

Pogikata:

borcsamama: 

Oliva_:

csitar:

litlecat:

0 comments:

Megjegyzés küldése