Üzemeltető: Blogger.
RSS

Adventi koszorúk

Linkek:

Babrada alkotása:
idei alkotások
régebbi koszorúja

bambi5 alkotása:

Borcsamama:
Hungarocell karika, sok-sok fahéj, némi csillagánizs és szegfűszeg.  Csipke, vagy valami szép fehér vagy natúr  anyag, az enyém ezen a koszorún kicsit domború mintás.  Az anyaggal betekered a koszorút, úgy hogy az anyag szélei fedjék egymást, majd azonos színű fonállal /kb hímzőfonal vastagságú/ kicsit körbe tekered, hogy rögzítsd az anyagot. A fahéjrudakat ragasztópisztollyal rögzíted, szalaggal vagy csipkével körbe kötöd. A mécseseket és az apró fűszereket is pisztollyal raktam rá.


Banyoc@:

csutora13:
A gyöngyöket a tűlevelekre húztuk rá.Mikor lebontottuk,egyszerűen csak le kellett húzgálni,így azokat újra fel lehet használni másra.

barca:

FarkasÁgi:

Tavasz68:


buburuza:


csillus88:
Tobozos dísz készítés:
Hungarocell alapra készítettem, amit lefújtam bronz színűre, aztán erre ragasztópisztollyal  ragasztottam a tobozokat (max 1-2cmessel mutat szépen, a nagyobbakkal nekem nem tetszett), amikor készen lettem a ragasztással, a tobozokat picit lefújtam a brozos sprayvel, de csak picit és jó messziről, hogy ne legyen " tömény" bronz színe, és mikor megszáradt spirál alakba fújtam rá műhavat.

Écus:


Marcsux:

Lotus:

kissniki:


bogyoro:

marJanka:

Angela30:


Sityike alkotása:
Netről:


0 comments:

Megjegyzés küldése