Üzemeltető: Blogger.
RSS

Marcipán szaloncukor


Mivel eléggé macerás és munkaigényes, így csak néhányat tettem a fára, a többit az ajándékok mellé tettem.

Marcipámból készült csokibevonóval.


A szaloncukorhoz, (anyukám segítségével) készítettem mákos és diós tölteléket. Olyat amit a bejglibe tesznek.  Csak kis mennyiség kell, de ha marad a bejglikészítéskor azt fel lehet használni.

Ha valaki nem akar pecsmecselni a töltelékkel, lehet beletenni aszalt gyümölcsöt is (pl vörösáfonya, aszalt szilva,meggy, eper vagy mazsola csak be kell áztatni 1 napra valamilyen aromába rum vagy vérnarancs), de simán a marcipánból is lehet gyúrni kis hengereket.

Olvasztott csokiba kell mártani, megszórni díszítő cukival és a hűtőben lehűteni.


Másnap celofán és díszcsomagoló kis négyzetekbe kell csomagolni én vékony fémszálas horgolócérnával kötöztem meg a két végét.



0 comments:

Megjegyzés küldése