Üzemeltető: Blogger.
RSS

Kéz és láblenyomatok

Szisszka: Mi csináltunk olyan ajándékot Apának, hogy a kisfiunk tenyérlenyomatát tettük egy bögrére, és ráírtuk a bögre másik oldalára, hogy Apa :) Évekkel ezelőtt volt, már - már megkopott, de ez a kedvenc bögréje :) 
A mosogatógépet nem tudom, mert nekem nincs,  de megpróbálom előbányászni a filcet, illetve  a porcelán festékeket. Mi az apukájának csináltunk karácsonyra Apa feliratú bögrét. Piros porcelán festékkel befestettem a kisfiam kezét, egy darabka szivacs segítségével, majd rányomtuk a bögrére. Nem elsőre sikerült, de a festék lemosható vízzel. Aztán amikor megvolt a jól sikerült lenyomat, a bögre másik oldalára felfestettük az apa feliratot zöld porcelán festékkel. Ezután 24 órát kell hagyni állni, és 160 fokon 30 percig "sütni" sütőben. Majd meg kell várni, hogy a sütőben hűljön ki. Utána már mosogatható. 

Mákati: Nagyon sok ötletet merítettem már innen, tavaly itt olvastam a porcelán festékes bögréről. Akkor kislányom 19 hónapos volt, kiskezét bekentem porcelán festékkel, bögrére rá,száradás után porcelán filcel ráírtam, hogy kine, meg a kislányomtól az adott személynek származó legtöbbször mondott szavakat.


fruzsy79 családi portréja:


Internetről:



Elkészítés: http://megduerksen.typepad.com/whatever/2010/12/christmas-craft-1.html


0 comments:

Megjegyzés küldése